Контент-менеджер
Контент-менеджер та/або адміністратор сайту (content manager) – це фахівець, який займається наповненням сайту текстовою та графічною інформацією (статті, малюнки, фотографії, новини, відеокліпи і т.д.). Назва професії походить від англійського слова «content» – зміст.
Робота контент-менеджера передбачає контроль за сайтом фірми, своєчасне оновлення прайс-листів та інших розділів, розміщення новин, підтримка форуму або гостьової книги, зміцнення партнерських відносин з іншими сайтами схожої тематики, забезпечення приросту числа відвідувачів сайту з використанням новітніх і традиційних інструментів Інтернет-маркетингу, також координує роботу копірайтерів, web-дизайнерів, рерайтерів, SEO-фахівців, що беруть участь у створенні контенту.
Наші студенти вивчають профільні та вибіркові дисципліни, які надають теоретичні основи та практичні навички роботи з базами даних, адміністративним функціоналом сайту, з графічними редакторами, у веб-дизайні та seo-оптимізацією сайтів; отримують розуміння основних принципів функціонування інтернет-сайтів, знання принципів роботи пошукових систем.
Навички, необхідні для роботи:
- писати тексти;
- вміти редагувати чужі тексти;
- мати базові навички SEO-оптимізації тексту (складання title, description, h1, keywords, внутрішня перелінковка сторінок, збирання семантичного ядра сайту);
- працювати з графічними редакторами ( Photoshop, на старті хоча б Canva, Crello);
- монтувати відео (Movavi, Adobe Premier);
- працювати з CMS (WordPress, Word, Exсel та Google Docs, Joomla, лендинги на Tilda та інших популярних двигунах, стануть в нагоді базові знання HTML, щоб впевнено себе почувати в адмінці сайту);
- курувати або виконувати SMM-завдання (якщо для цієї позиції в компанії немає спеціально навченої людини).
Де працюють контент-менеджери?
Серед найпопулярніших компаній, де працюють контент-менеджери: ЗМІ, інтернет-магазини та інтернет-представництва; аутсорсингові компанії, рекламні компанії з SMM-відділами. Зараз більшість компаній різного профілю мають співробітника, який виконує або суміщує обов’язки контент-менеджера, адже представлення кожної компанії у соцмережах або в інтернеті наразі є не лише актуальним чи популярним, це є також інструментом впізнаваності, довіри та збільшення об’ємів реалізації товарів або послуг цієї компанії.